۱۴۰۲-۱۲-۰۱

تصمیم شما برای شرکت در انتخابات چیست؟

 اگر یک روز به پزشک مراجعه کنید و برای شما داروی اشتباه تجویز کند، آیا تصمیم می‌گیرید دیگر هیچ وقت به هیچ دکتری مراجعه نکنید؟! دقت کنید تصمیمات کسانی که وارد مجلس می شوند بر سفره همه مردم تاثیرگذار است..

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در ادامه فعالیت های رسانه ای طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی، پادکست رادیو رضوان با عنوان برای آینده ای بهتر منتشر شد.

این کار با  تدوین محمد رستم نیان به نویسندگی سید نوید طباطبائی با صدای مصطفی قاسمپور تولید شده تا از لزوم شرکت در انتخابات بگوید.

برای آینده ای بهتر

 محاسبه ساده درباره‌ی مردم و کشور
تا حالا از خودتون پرسیدید که مجلس در جمهوری اسلامی ایران دقیقاً چیه و چه کاری انجام می‌ده؟  در یک عبارت خیلی ساده مجلس ، محل حضور مردم و محل اظهار نظر مردم در شرایط و اوضاع کشوره ؛ این سازوکار نه فقط در ایران که در ساختارهای حکومتی خیلی از کشورهای دنیا هم وجود داره. 
 
در مسائل اقتصادی، قیمت دلار، پولی یا رایگان شدن بیمه، حقوق کارمندان و کارگران، مسائل امنیتی،مسائل بهداشتی و غیره اثر بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد. 
 
 و اما امروز
 
این روزها شاهد این هستیم که دلایل متعددی سفره مردم و اقتصاد کشور رو دچار ضربات مختلف کرده .
 باعث این وضعیت ؛ بخشی خارجی و بخش دیگر هم مسئولین بی کفایت داخل کشور هستند. 
 
 اگر یک روز به پزشک مراجعه کنید و برای شما داروی اشتباه تجویز کند ، تصمیم می‌گیرید دیگه هیچ‌وقت به هیچ دکتری مراجعه نکنید. 
 
 قاعدتاً نه! 

مردم باید بگردند و نماینده لایق رو انتخاب کنند. 
 تصمیمات همین افراد که وارد مجلس می‌شوند بر سفره مردم تاثیر خواهد گذاشت. 
البته نباید فراموش کرد که مردم تنها وظیفه انتخاب نماینده و فرستادن اون به مجلس را ندارند بلکه بعد از انتخابات وظیفه نظارت بر عملکرد و همچنین ارائه مطالبات رو هم عهده دار هستند. 
 
 آینده‌ی این آب‌ وخاک در انتخاب ماست.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید