۱۴۰۳-۰۲-۱۹

تفاهم نامه جامعه المصطفی لبنان با دانشگاه رضوی

جمعی از مسؤلان جامعه المصطفی لبنان ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تفاهم نامه ای پیرامون همکاری های علمی با این نهاد علمی و فرهنگی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، جمعی از مسؤلان جامعه المصطفی لبنان ضمن حضور در دانشگاه رضوی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، ریاست محترم دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست صمیمی، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسين مهدوي مهر مدير منطقه اي جامعة المصطفى در لبنان، شيخ محمد زراقط مدير معهد الرسول الاكرم(ص) و مدير مركز الحضارة، سيدحسين ابراهيم عضو هيئت علمي و مدير گروه قرآن و حديث و معاون تربيتي، شيخ قاسم آخوند عضو هيئت علمي و معاون آموزش، حاج جواد عواضة مدير ارتباطات و امور بين الملل و سيدحسين ابراهيم عضو هيئت علمي و معاون فرهنگي تربيتي این مرکز علمی لبنان حضور داشتند که به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خویش پرداختند.

در ادامه گزارشی از سوی مسؤلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی از فعالیت ها، برنامه های علمی و فرهنگی، دستاوردها و موفقیت های این نهاد علمی فرهنگی ارائه شد و سپس مباحث پیرامون عقد تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی ادامه یافت.

مشارکت در نشر مقالات علمی، تبادل دانشجو و اعضای هیئت علمی برای استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی دو طرف از موارد مطرح در این نشست صمیمی و ثبت شده در تفاهم نامه بین جامعه المصطفی لبنان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی بود.

سازندگان:
منبع:
روابط عمومی
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید